سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 تعداد کل بازدید : 70634

  بازدید امروز : 1

  بازدید دیروز : 1

shima love

 
مردم از خدایى بترسید که اگر گفتید مى‏شنود و اگر در دل نهفتید مى‏داند . و بر مرگى پیشى گیرید که اگر از آن گریختید به شما مى‏رسد ، و اگر ایستادید شما را مى‏گیرد ، و اگر فراموشش کردید شما را به یاد مى‏آرد . [نهج البلاغه]
 
نویسنده: شیما ::: دوشنبه 86/8/21::: ساعت 2:6 عصر
من به درماندگی صخره و سنگ

                                       من به آوارگی ابر و نسیم

                                   من به سرگشتگی آهوی دشت

                                      من به تنهایی خود می میرم

                                      من در این شب که بلندست 

                                          به اندازه حسرت زدگی


                                        گیسوان تو به یادم می آیند

                                        من در این شب که بلندست 

                                            به اندازه حسرت زدگی

                                       شعر چشمان تو را می خوانم

 

      عشق یعنی سخن از زخم شقایق گفتن حرفی از جنس زمان با دل عاشق گفتن...